وي‌پي‌ان‌هاي رايگان يواِس‌اِي‌آي‌پي

اگه توي سايت‌‌هاي فارسي زبان درمورد VPN رايگان USAIP جستجو كنيد، همه اين سرويس رو بعنوان يك سرويس رايگان معرفي كرده‌اند. اما من در اين‌جا قصد دارم تا در اين رابطه توضيحاتي بدم و فايل كانكشن اين سرويس كه خودم يه مقداري دستكاريش كرده‌ام رو در دسترس خوانندگان وبلاگ ناگفته‌ها قرار بدم. هدف من در اين وبلاگ ارائه مطالب جديد هست و به هيچ وجه قصد ندارم كه مطالب تكراري رو از سايت‌هاي ديگه در اينجا كپي كنم.
اول از همه بايد بگم كه سرويس رايگان USAIP هر هفت دقيقه يك بار قطع مي‌شه و كاربر مجبوره كه هر بار دوباره كانكت بشه. اما فايلي رو كه من درست كرده‌ام بعد از هر بار قطع شدن بصورت خودكار دوباره در كمتر از  پنج ثانيه وصل مي‌شه.
حالا فايل USAIP.zip رو از اينجا دانلود كرده، و روي دسكتاپ باز كنيد. روي USAIP.pbk دوبار كليك كنيد تا منوي زير باز شود.





يكي از سرورها رو انتخاب كنيد و روي Connect كليك كنيد.







User name: demo
Password:  demo

هفت دقيقه پس از اتصال، ارتباط شما براي كمتر از پنج ثانيه قطع و دوباره وصل مي‌شه.

براي پايان اتصال روي USAIP.pbk دوبار كليك كنيد و سپس روي Hang Up كليك كنيد.



توجه 1: اگه نمي‌تونيد فايل USAIP.pbk رو اجرا كنيد، فايل رجيستري fixpbk.reg رو اجرا كنيد.
توجه 2: اگه رايانه شما پيغام ERROR 789 رو نشون مي‌ده، فايل رجيستري ipsec.reg رو اجرا كنيد.

اگه دلتون خواست مي‌تونيد نظر هم بدين!
» ادامه مطلب

مرورگر "يو سي وب" براي استفاده در روزهاي خفقان

مرورگر UCWEB-7.5  براي استفاده در اينترنت با كمترين سرعت




اين نرم‌افزار از دسته مرورگرهاي (Wireless Access Protocol) WAP هست و بنابراين فعلاً به راحتي از فيلتر مخابرات عبور مي‌كنه و با توجه به اينكه سرورهاي اون در امريكا و كانادا با فشرده‌سازي و ساده‌سازي صفحات تارنماها اين امكان رو براي گوشي‌هاي همراه فراهم كرده‌اند كه با اينترنت كم‌سرعت هم كار بكنند، در ايران نيز حتي اگر فتيله اينترنت رو تا انتها پائين كشيده باشند، باز هم به راحتي از فيلترينگ عبور مي‌كنه و مي‌تونيد اطلاعاتي رو كه بعضي‌ها دوست ندارند شما كسب كنيد، به دست بياريد. مزيتي كه اين مرورگر نسبت به  مرورگر اُپرا ميني داره اينه كه فونتها و اعداد هم به درستي در اين مرورگر خونده ميشه و به هم ريخته نيستند.




ابتدا بايد jre-6u24-windows-i586-s.exe را از همين لينك دانلود بعد نصب كنيد، اگر اين آدرس فيلتر شده بود،jre-6u24-windows-i586-s را در گوگل جستجو و دانلود كنيد.



مرورگر UCWEB رو هم از اين لينك دانلود كرده، از حالت RAR خارج كرده و فايل
UCWEB-7.5_Setup.exe را اجرا كنيد.


روي شورت‌كات UCWEB-7.5 كه روي دسكتاپ رايانه شما ايجاد شده، دوبار كليك كنيد تا صفحه زير باز شود.  بقيه مراحل را از روي تصاوير دنبال كنيد.









وارد Display Settings رايانه خود شده و ميزان وضوح گرافيكي خود را ببينيد.




مثلاً در اينجا رزولوشن گرافيكي 1360×768 هست. از آنجا كه شبيه ساز كامپيوتري مورد استفاده براي اين مرورگر امكان تغيير ابعاد صفحه رو نداره، بهترين حالت ديد براي وضوح تصوير اين خواهد بود:
1360× (768-100) = 1360×668








 
با استفاده از كليدهاي مكان‌نما صفحه كليد يكي از چهار گزينه زير را انتخاب و روي Select با استفاده از موس كليك كنيد.














در اين مرورگر بجاي Enter بايد از F1 و به جاي Cancel بايد از F2 استفاده كرد. براي وارد كردن آدرس نيز با فشردن كليد “0” امكان وارد نمودن آدرس جديد فراهم مي‌گردد.




» ادامه مطلب

وي پي ان رايگان بدون نياز به ثبت نام

يك شركت هلندي به نام Prox Network به منظور آزمايش سرور خود در اين كشور از تاريخ چهارم اسفندماه سال 1389 شمسي اقدام به ارائه رايگانVPN  نموده و يادآور شده كه به منظور اختفاي هويت كاربران خود هيچ‌گونه سوابق كاربران را ضبط نخواهد نمود. نكته جالب اين است كه براي استفاده از اين VPN رايگان حتي نياز به ثبت نام نيز نبوده و كاربران مي‌توانند از نام كاربري و رمز عبور زير استفاده نمايند.

Host Name (IP Address): 94.75.228.2
Username: proxnetwork
Password: c6U9asWu
Protocol: PPTP
جهت ايجاد تنظيمات براي استفاده از وي پي ان مي‌توانيد از مطلب "وي پي ان مجاني براي كاربران ايراني" استفاده نمائيد، فقط به خاطر داشته باشيد كه براي اتصال به VPN هلندي بايد از آي پي، نام كاربري و رمز فوق استفاده كنيد.
توضيحات كاملتر براي ايجاد تنظيمات را نيز مي‌توانيد به زبان انگليسي در لينك‌هاي زير ببينيد:

» ادامه مطلب

مطالعه اخبار روز با استفاده از آر اس اس در ويندوز موبايل

حتماً در خيلي از سايت‌ها عبارت‌هايي مثل RSS ، فيد مطالب، خوراك اخبار و ... ديده‌ايد و به راحتي از كنارش رد شده‌ايد، RSS مخففReally Simple Syndication به معنی تشکیل ارتباط های بسیار ساده است و اين امكان را به شما می‌دهد که به راحتی و بدون نياز به مشاهده روزانه سايت‌های مورد علاقه، از محتوا و به روز رسانی‌های آنها مطلع شويد. وظيفه اصلی آر اس اس قابل دستيابی کردن اطلاعات و صرفه جويی در زمان است. اما آيا تاكنون در مورد كاربرد RSS در ويندوزموبايل فكر كرده‌ايد؟ تصورش را بكنيد كه در اتوبوس نشسته‌ايد يا در يك اتاق انتظار منتظر هستيد تا به كار شما رسيدگي شود و ديگر از بازي با گوشي خود خسته شده‌ايد و حوصله گوش دادن به آهنگ‌هاي تكراري آن را نيز نداريد. امكان ديگري كه ويندوز موبايل در اختيار شما قرار مي‌دهد، مطالعه آفلاين جديدترين مطالب تارنماهاي مورد علاقه شماست. فقط كافيست كه براي چند لحظه از اينترنت سيم كارت گوشي استفاده كنيد تا مطالب جديد به سرعت روي گوشي شما بارگذاري شود. اما چگونه بايد سايت‌هاي مورد علاقه را براي آر اس اس مشخص نمود؟

ابتدا از مسير زير وارد برنامه RSS Hub شويد.
Start > Programs > RSS Hub






محيط برنامه به شكل زير مي‌باشد، ابتدا كليه آيتم‌هايي را كه از قبل توسط شركت سازنده بصورت پيش‌فرض ذخيره شده‌اند مانند شكل زير پاك كنيد و مراحل نصب را مانند تصاوير بعدي دنبال كنيد:




به دو روش مي‌توان تارنماهاي مورد نظر را براي برنامه ويندوز موبايل معرفي نمود;

روش اول:




اين قسمت نياز به اتصال به اينترنت دارد


از اينجا به بعد نيازي به اتصال به اينترنت نمي‌باشد.

روش دوم:

پس از پاك كردن سايت‌هايي كه بصورت پيش‌فرض در نرم‌افزار RSS Hub ذخيره شده بودند، فايل RSS Feeds.zip را از اينجا دانلود كرده، آنزيپ كنيد. حالا فايل RSS Feeds.opml را روي حافظه گوشي ريخته و روي آن كليك كنيد. بقيه مراحل را از تصاوير زير دنبال كنيد.


تارنماهاي مورد علاقه را انتخاب كنيد





حالا مي‌توانيد مطالب تارنماهاي مورد علاقه خود را در يك لحظه (بوسيله GPRS يا اينترنت منزل يا محل كار) به روزرساني كرده، بصورت آفلاين مطالعه كنيد.



به نظر خودم روش دوم بسيار راحت‌تر و سريعتر هست. اما با استفاده از RSS ، فقط مي‌توانيد مطالب سايت‌هاي مجاز را به روز رساني كرده، مطالعه نمائيد. براي مشاهده مطالب سايت‌هاي فيلتر شده بايد جريان ديتاي وارد شونده به گوشي بدون فيلتر باشد. اگر مايليد كه از RSS براي ديدن مطالب سايت‌هاي فيلتر شده نيز استفاده كنيد، لطفاً در قسمت نطرات اعلام كنيد تا روش استفاده از فيلتر شكن در ويندوز موبايل را نيز برايتان تهيه و در اين وبلاگ قرار دهم.




» ادامه مطلب