وي‌پي‌ان‌هاي رايگان يواِس‌اِي‌آي‌پي

اگه توي سايت‌‌هاي فارسي زبان درمورد VPN رايگان USAIP جستجو كنيد، همه اين سرويس رو بعنوان يك سرويس رايگان معرفي كرده‌اند. اما من در اين‌جا قصد دارم تا در اين رابطه توضيحاتي بدم و فايل كانكشن اين سرويس كه خودم يه مقداري دستكاريش كرده‌ام رو در دسترس خوانندگان وبلاگ ناگفته‌ها قرار بدم. هدف من در اين وبلاگ ارائه مطالب جديد هست و به هيچ وجه قصد ندارم كه مطالب تكراري رو از سايت‌هاي ديگه در اينجا كپي كنم.
اول از همه بايد بگم كه سرويس رايگان USAIP هر هفت دقيقه يك بار قطع مي‌شه و كاربر مجبوره كه هر بار دوباره كانكت بشه. اما فايلي رو كه من درست كرده‌ام بعد از هر بار قطع شدن بصورت خودكار دوباره در كمتر از  پنج ثانيه وصل مي‌شه.
حالا فايل USAIP.zip رو از اينجا دانلود كرده، و روي دسكتاپ باز كنيد. روي USAIP.pbk دوبار كليك كنيد تا منوي زير باز شود.





يكي از سرورها رو انتخاب كنيد و روي Connect كليك كنيد.







User name: demo
Password:  demo

هفت دقيقه پس از اتصال، ارتباط شما براي كمتر از پنج ثانيه قطع و دوباره وصل مي‌شه.

براي پايان اتصال روي USAIP.pbk دوبار كليك كنيد و سپس روي Hang Up كليك كنيد.



توجه 1: اگه نمي‌تونيد فايل USAIP.pbk رو اجرا كنيد، فايل رجيستري fixpbk.reg رو اجرا كنيد.
توجه 2: اگه رايانه شما پيغام ERROR 789 رو نشون مي‌ده، فايل رجيستري ipsec.reg رو اجرا كنيد.

اگه دلتون خواست مي‌تونيد نظر هم بدين!

0 comments:

Post a Comment