مرورگر "يو سي وب" براي استفاده در روزهاي خفقان

مرورگر UCWEB-7.5  براي استفاده در اينترنت با كمترين سرعت




اين نرم‌افزار از دسته مرورگرهاي (Wireless Access Protocol) WAP هست و بنابراين فعلاً به راحتي از فيلتر مخابرات عبور مي‌كنه و با توجه به اينكه سرورهاي اون در امريكا و كانادا با فشرده‌سازي و ساده‌سازي صفحات تارنماها اين امكان رو براي گوشي‌هاي همراه فراهم كرده‌اند كه با اينترنت كم‌سرعت هم كار بكنند، در ايران نيز حتي اگر فتيله اينترنت رو تا انتها پائين كشيده باشند، باز هم به راحتي از فيلترينگ عبور مي‌كنه و مي‌تونيد اطلاعاتي رو كه بعضي‌ها دوست ندارند شما كسب كنيد، به دست بياريد. مزيتي كه اين مرورگر نسبت به  مرورگر اُپرا ميني داره اينه كه فونتها و اعداد هم به درستي در اين مرورگر خونده ميشه و به هم ريخته نيستند.




ابتدا بايد jre-6u24-windows-i586-s.exe را از همين لينك دانلود بعد نصب كنيد، اگر اين آدرس فيلتر شده بود،jre-6u24-windows-i586-s را در گوگل جستجو و دانلود كنيد.



مرورگر UCWEB رو هم از اين لينك دانلود كرده، از حالت RAR خارج كرده و فايل
UCWEB-7.5_Setup.exe را اجرا كنيد.


روي شورت‌كات UCWEB-7.5 كه روي دسكتاپ رايانه شما ايجاد شده، دوبار كليك كنيد تا صفحه زير باز شود.  بقيه مراحل را از روي تصاوير دنبال كنيد.









وارد Display Settings رايانه خود شده و ميزان وضوح گرافيكي خود را ببينيد.




مثلاً در اينجا رزولوشن گرافيكي 1360×768 هست. از آنجا كه شبيه ساز كامپيوتري مورد استفاده براي اين مرورگر امكان تغيير ابعاد صفحه رو نداره، بهترين حالت ديد براي وضوح تصوير اين خواهد بود:
1360× (768-100) = 1360×668








 
با استفاده از كليدهاي مكان‌نما صفحه كليد يكي از چهار گزينه زير را انتخاب و روي Select با استفاده از موس كليك كنيد.














در اين مرورگر بجاي Enter بايد از F1 و به جاي Cancel بايد از F2 استفاده كرد. براي وارد كردن آدرس نيز با فشردن كليد “0” امكان وارد نمودن آدرس جديد فراهم مي‌گردد.




0 comments:

Post a Comment