اكانت رایگان و دائمی اس اس اچ برای ساخت وی پی ان شخصی

با استفاده از اكانت رایگان SSH سایت cjb.net می‌توانید یك VPN دائمی و شخصی برای خودتان بسازید.

فقط كافیست در سایت رجیستر كنید و پس از انتخاب username، password و e-mail address واقعی خودتان، پوسته امن را مانند شكل زیر انتخاب نمایید.
پس از چند دقیقه ایمیلی با موضوع Your CJB.NET Shell Account (username) برای تائید به شما ارسال می‌گردد. روی لینك كلیك كنید تا ثبت نام شما با پیام زیر كامل شود:
Your account has been activated. A confirmation e-mail has been sent to you with more information.
 پس از تكمیل ثبت نام ایمیلی با موضوع Your CJB.NET shell account has been activated! دریافت خواهید نمود كه حاوی Username و Password انتخابی شما می‌باشد. همچنین مشخصات Host و Port نیز به صورت زیر خواهد بود:
Hostname:    shell.cjb.net
Port:             22 or 443
حالا شما می‌توانید با تغییر مشخصات Hostname، Port، Username و Password در مطلب وی‌پی‌ان با استفاده از اكانت سرور رایگان پوسته‌ی امن آلمانی صاحب یك وی‌پی‌ان شخصی و دائمی شوید.
محدودیت‌های اكانت SSH عبارتست از:
شما پس از ثبت نام تنها هفت روز فرصت دارید كه اكانت خود را فعال كنید و حداقل هر 30 روز یكبار باید از این اكانت استفاده كنید.
» ادامه مطلب

وی‌پی‌ان با استفاده از اكانت سرور رایگان پوسته‌ی امن آلمانی

با بسته شدن پورت‌های وی‌پی‌ان، دسترسی بسیاری از كاربران اینترنت به سایت‌های مورد علاقه‌شون كم شده. اما این جنگ و گریز بین دولت‌ها و كاربران همیشه ادامه خواهد داشت، به همین علت می‌خوام در اینجا روش ساخت اكانت وی‌پی‌ان SSH یا Secure Shell رو براتون شرح بدم.
سرور رایگان SSH مورد نظر ما در كشور آلمان قرار داره و مشخصاتش اینه:


Pv4 connection address: 94.249.202.141 (or ssh.2fine.de)
 User Name: vpnyou
 Password:   vpnyou
 Port: 3389
اما برای استفاده از این اكانت رایگان شما نیاز به نرم‌افزار KITTY دارید كه می‌تونید از اینجا دانلودش كنید.
بعد از دانلود، kitty.exe رو اجرا كنید. مراحل بعدی رو در شكل به ترتیب شماره توضیح می‌دم:

در كادری كه با شماره 5 مشخص شده شما می‌تونید هر عددی رو بعنوان Source port بنویسید، من در اینجا عدد 4021 رو انتخاب كردم.

در صفحه‌ای كه باز می‌شه username  رو وارد كنید پس از چند لحظه از شما password نیز پرسیده می‌شه، توجه كنید كه در موقع وارد كردن password شما چیزی در صغحه نمی‌بینید فقط اونو بنویسید و با زدن كلید Enter كلمه عبور رو وارد كنید.


تبریك می‌گم شما وارد تونل امن SSH شده‌اید. حال به دو روش می‌تونید از این تونل امن استفاده كنید.
1-     استفاده مستقیم در مرورگر یا دانلود منیجر كه می‌تونید مراحل تنظیمات رو در این سایت ببینید.
2-     نرم‌افزار  Proxifierبرای استفاده كلیه برنامه‌های كامپیوتر شما از تونل امن بصورت وی‌پی‌ان. مراحل تنظیمات رو در این سایت ببینید اما توجه كنید كه در مرحله‌ی پنجم باید SOCKS Version 4 رو انتخاب كنید و آدرس شما 127.0.0.1 و پورت اتصال شما همان عددی خواهد بود كه در ابتدا در نظر گرفته‌اید در این آموزش من 4021 را در نظر گرفته بودم.


» ادامه مطلب