وی پی ان رایگان و بدون محدودیت سرعت و پهنای باند CyberDodge


یك شركت ثبت شده در نیوزلند اقدام به ارائه VPN امن نموده است.






مزیت این VPN برای كاربران ایرانی، عدم وجود هیچ‌گونه محدودیت  روی پهنای باند، سرعت، SMTP، POP و دیگر امكانات اینترنت برای كاربران رایگان آن می‌باشد. تنها محدودیتی كه برای اكانت رایگان وجود دارد، دوره زمانی 24 ساعته آن می‌باشد. نكته جالب این است كه با ورود به صفحه CyberDodge مانند شكل زیر باكسی برای وارد كردن ایمیل و دریافت اكانت 24 ساعته وجود دارد.



با وارد نمودن یك ایمیل جعلی مانند harchiz@alaki.us از یك VPN واقعی به مدت یك شبانه روز بهرمند شوید.


پس از 24 ساعت می‌توانید با وارد كردن یك ایمیل جعلی دیگر یك اكانت دیگر بگیرید.
نكته1: فعال شدن اكانت شما ممكن است تا چند دقیقه پس از دریافت آن به طول بیانجامد.
نكته2: بهتر است از یك كامپیوتر فقط با یك Username و  Password لاگین كنید، اگر این كار را با چند Username و  Passwordانجام دهید تا 24 ساعت امكان استفاده از VPN را نخواهید داشت.

فایل كانكشن CyberDodge را از یكی از لینك‌های زیر دریافت كنید:

لینك 1    يا    لینك 2

» ادامه مطلب

فیلترشكن اختصاصی در 3 دقیقه

یكی از راه‌های تولید فیلترشكن خصوصی، استفاده از آی‌پی وب‌فیلترشكن‌های فیلتر شده می‌باشد. با استفاده از ترفند Host Mapping می‌توان نام جدیدی برای آی‌پی فیلتر‌شكن‌های فیلتر شده انتخاب نمود، بدین ترتیب به محض فیلتر شدن، می‌توان نام جدیدی تعریف نمود و فیلترشكن را با نامی دیگر فراخواند.
قبل از هرچیز باید یك آی‌پی‌آدرس وب‌فیلترشكن پیداكرد. مهم نیست كه این فیلترشكن‌ها در ایران فیلترشده‌اند یا نه، ما فقط به آی‌پی آن‌ها نیاز داریم. با استفاده از دستور پینگ در كامپیوتر خودتان و یا سایت selfseo.com به راحتی می‌توان آی‌پی‌ها را مشخص نمود. مثلاً:
  
آی‌پی آدرس
نشانی اینترنتی
188.120.236.147
webproxy.ru
188.138.110.116
kixmax.com
46.4.199.196
focus.rg.ro
199.180.251.40
dotproxy.org
62.75.211.32
ices.tk
89.248.164.42
zuntro.com

مراحل ساخت فیلترشكن اختصاصی به شرح زیر است:

1-     ثبت نام رایگان در سایت NO-IP.COM ، توجه كنید ایمیلی را كه برای ثبت نام وارد می‌كنید واقعی باشد، چون برای تأیید ثبت نام ایمیلی به شما ارسال می‌گردد.
2-     پس از لاگین در سایت، در قسمت Hosts/Redirects روی Add Host كلیك كنید.
3-     مطابق عكس زیر ابتدا نامی برای فیلترشكن خود انتخاب كنید. سپس نام دامین را از لیست انتخاب كرده (دقت كنید بعضی از دامین‌ها مثلاً zapto.org در ایران فیلتر هستند از این دامین‌ها استفاده نكنید)،گزینه DNS Host (A) را انتخاب كنید، آی‌پی آدرس مورد نظر را وارد كنید مثلاً 69.162.137.211 و در آخر روی Create Host كلیك كنید.



4-     فیلترشكن شما پس از چند لحظه قابل استفاده خواهد بود.

 


5-     اگر پس از مدتی فیلترشكن شما شناسایی و غیرقابل دسترس شد، مجدداً مراحل 2 تا 4 را با نام جدید تكرار كنید و با استفاده از گزینه Remove فیلترشكن قبلی را پاك كنید.





» ادامه مطلب